قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

قتل مرد خارجی برای اخاذی به بهانه فیلم غیراخلاقی

  • کد خبر: ۱۷۳۵۲۴
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
قتل مرد خارجی برای اخاذی به بهانه فیلم غیراخلاقی
درگیری سه تبعه خارجی برای اخاذی صد میلیونی منجر به قتل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز تحقیقات جنایی پس از تماس ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی در مورد درگیری مرگبار کارگران آبمیوه فروشی آغاز شد.

ماموران کلانتری در تماس با بازپرس وحید ناصری، بازپرس شعبه چهار دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند که کارگران یک آبمیوه فروشی پس از درگیری با هم جنایتی را رقم زده اند.

براساس گزارش ماموران کلانتری طرفین درگیری چهار افغانستانی بودند که در یک مغازه آبمیوه فروشی کار می‌کردند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد یکی از کارگران در درگیری دخیل نبود و دو نفر از آن‌ها با هم برادر هستند که یکی کشته و یکی دیگر مجروح شده است. کارگر کشته شده ۱۷ سال داشت و برادر مقتول هم ۲۲ ساله است که چاقویی به شمکش خورده است.

ماموران بعد از اطلاع از جزئیات ماجرا متهم به قتل را دستگیر کردند. این جوان ۱۸ ساله گفت: سه روز قبل من به حمام رفته بودم و دو برادر بدون اینکه متوجه شوم از من فیلم گرفته بودند، وقتی بیرون آمدم آن‌ها طلب ۱۰۰ میلیون تومان پول کردند تا فیلم را منتشر نکنند همین باعث دعوای ما شد.

این کارگر ادامه داد: ماجرا حمام من بهانه‌ای برای اخاذی شده بود و درگیری که منجر به مرگ یکی از دو برادر شد، سر اخاذی آن‌ها بود.

در حال حاضر به دستور بازپرس جنایی متهم به قتل در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات در مورد این قتل ادامه دارد.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->